8/12


Dagens:
randig tunika, lackleggings,stickad tröja, smycken.

skolan idag har iaf vart ovanligt rolig haha, har vart på grymt bra humör också^^
försov mig idag, vilket inte är så vanligt kanske? men iaf, sen var de typ lunch när jag kom till skolan så då blev de käk.. gött käk också! sen satt jag,zanne&josefine kvar och snackade om allt möjligt  hela rasten lång, väldigt trevligt.att börja spara pengar var en sak iaf.. hm, de skulle ju vart grymt bra,, men samtligt grymt svårt för mig. jag e liksom göra-slut-på-pengar-direkt-typen men aaa jag får börja bli bättre på de.
sen hade vi iaf praktiskt marknadsföring där vi skulle göra en marknadsundersökning om vad som helst, sen gick vi runt i skolan och lät andra svara på frågor på ett papper som vi skrev ut då, har redovisning om de efter jul.
sista lektionen var småföretagande och slutade typ innan vanligt idag(14:10), så jag och josefine drog till stan
i väntan på våra bussar, hitta massa snyggt som vanligt. hihi.
väntar på käk nu, och lite senare blir de sol-time! hähähähä.



beställde denna söta kjol idag på lektionen. får den väl om ca 3-6 arbetsdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0