4/12

tjeeeeeena !
kom hem för ca 40 minuter sen.. satt säkert iförsig halva tiden och försöka knyta upp mina skor.. jag e nämligen extremt bra på att göra sånna knutar som man inte kan få upp efter.. haha! sen hade jag och ozzy lite jage där nere.. han älskar nämligen jage! och han käkar nog på allt som finns i huset? tex mina skor.. (så därför blir de nya skor i helgen förhoppningsvis!)hmm, aja.. skolan idag har vart kanon, hade iförsig prov idag , vilket inte gick så bra kanske.. usch jag har verkligen blivit latare än någonsin nu.. jag blir alltid så där latare än vanligt precis innan lov.. vet ej varför. men ja, skrev nästan på allt så får väl hoppas att de jag skrev stämde för de mesta.vad händer en fredag som denna?jag träffa julia =)har hört att vi ska baka pepparkakor så det är
det som gäller nu först! får bara hoppas att de går bättre för oss denna helgen med julbaket ! HAHA.

nu ska jag käka,fixa mig lite och sen dra iväg antar jag! =)
ha en trevlig fredaaaag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0