25/12

heeeej!! hur vart er jul igår?
jag måste säga att visst kändes de inte som jul, men jag hade mysigt ändå :)
inte den bästa julen jag haft genom åren men den kunde ju vart värre^^ så man ju tänka...
jag fick iallafall saker jag önskat mig och jag blev grymt nöjd! :)
fick 2 presentkort,oc boxen med alla säsonger, pengar,solkort,varma strumpor och lite så :) peeeerfekt.
kollade typ 247 minuter av säsong 2 igår innan jag skulle sova , de går ju nästan inte att stänga av för man vill ju bara kolla vidare.. hihi ^^ .

idag så ska jag vara med sofia, bara träffas och slappa elr göra något mindre slappare- jag vet ej alls!
och kom på för en stund sen att jul-rean  början imorgon REDAN!! HEHE tänkte jag inte alls på.. åker upp med julia,sofia,lina,sini,eve,hanna aa jag är inte säker men de är vi om inte mer ;) trevligt!!
mitt internet funkar endast när de själv vill(jag sitter på brors data nu för internet vill ej funka..) och jag vet inte om de vill funka på hela dagen heller, men vi märker :)
pusss&kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0