15/12

hej nu e jag hemma :D, kan kanske inte säga att de liksom känns underbart att vara hemma, för jag måste ändå sätta mig ner med plugg..  har omprov imorgon, och några frågor ska vara klara.
skolan idag har annars vart skön som fan(förutom min hjärtattack av att jag nästan var 100 att min mobil hade blivit snodd men sedan hitta den ett fack på jackan som jag ej titta i först.. )
har även glömt berätta att jag fick mvg på inköp&varuhanterings provet som vi hade för någon vecka sen, de provet jag ej hade pluggat ngt alls till, men jag är visst så grym att de ibland hjälper att bara gissa! stolt över mig själv blev jag allt.. att tro att man får ig så får man mvg? maaaaajgaaad.kände för att skryta lite eftersom de säkert var mitt första mvg i gymnasiet.. ( vad jag minns iaf!)  klara gympaprovet också , underbart.
iafiaf, måste få i mig lite käk innan jag sätter mig ner med pluggandet.
så i väntat på käket så ska jag kolla dagens andra avenyn på datorn.
sen blir de väl att stända av datorn, att plugga framför
en dator brukar ej funka så bra för mig annars.. så de blir nog bäst!


9 dagar kvar till jul!! längtar efter julklappar, kalle anka och lukten av själva maten och glögg. mysigt är de!
tråkigt nog blir detta nog en av tidernas sämsta jul.  jag vill liksom att julen ej ska förändras, de ska liksom vara samma personer, samma ställe och allt som tidigare. ändrar man på julen får man inte samma julkänsla, man ska ha de så som man är van vid! har jag fel?.. 

min "önske jul" är hemma hos oss med farmor,farfar,mormor,morfar,sandra,teddy,emma,filippa,oliver + vi
som de brukar vara. för de första blir julen säkert ej hos oss, och för de andra ska ej alla vara med.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0